נהג המונית אנג'ל ”נהג מונית נהדר“
אנחנו לקחנו נהג מונית נפלא בשם אנג'ל הוא הסיע אותנו במשך שלושה ימים בחורף למקומות מקסימים סביב ורנה. קודם כל יודע עברית, שמח, זול, עשה לנו את הטיול, ממליצות עליו מאוד מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל