מסעדת פרידה ”טעים ונעים “
מסעדה נעימה, באמצע רחוב סואן והומה. נעחם לעשות הפסקה, לשתות קוקטייל, לאכול תבשיל עם טורטיות. המרקים תירס ועגבניות היו מצויינים. עושה חשק לראות שוב את הסרט פרידה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל