תקשורת ואינטרנט ביוון ”ב-Google Maps לא צריך חבילת גלישה!“
רק בווייז צריך חבילת גלישה! גוגל מפס לא צריך. מנווטים כמו בגי. פי. אס. רק דבר אחד צריך לעשות לפני הנסיעה כשאתה מחובר לווי פיי או לרשת סלולרית: להוריד את המפה של המדינה או האיזור שבו אתה מטייל. זהו! מהנסיון שלי המפות של גוגל טובות מאוד, יותר מכל תוכנות הניווט הקיימות! (גם ווייז אותו דבר) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל