הנהג יעקב ”הנהג יעקב בבורגס“
טסנו לבורגס ב-26.10.14 והשתכנו במלון “קובן” בחוף השמש. נחתנו למזג אוויר קר מאד, אך לא נבהלנו והבטחנו לעצמנו לטייל בכל מזג אוויר. יצרנו קשר עם נהג מונית מקסים בשם יעקב שטייל איתנו בבורגס העיר והפגיש אותנו עם חוויית הטיול הסביבתי לצד קניות באתרים גדולים כמו “ג'מבו” ו”מטרו”. ביום השני טיילנו איתו בכפרי הסביבה, נפגשנו עם המקומיים ואכלנו אוכל בולגרי אותנטי. ממליצה בחום על הנהג, אך לא ממליצה להגיע בחודשים מאי-ספטמבר, כיוון שרוב החנויות היו סגורות. חוף השמש היה כמו מקום רפאים כיוון שרק המלון שלנו היה פעיל ושאר המלונות ומרכזי הקניות הגדולים – סגורים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל