אבי אזולאי ”סיור בסלוניקי“
קודם כל אבי היה זמין לעצה טובה עוד לפני שהגענו לסלוניקי. ארגנו דרכו את ההסעה משדה התעופה למלון וחזרה, הנהגים היו דייקנים ואדיבים וזה היה ממש נוח. גולת הכותרת היה הסיור בעיר עם אלגרה, שהפגינה ידע נרחב, ענתה לשאלותינו הסקרניות והפנתה את תשומת ליבנו לדברים שונים בעיר שבלעדיה בודאי היינו רק סתם חולפים על ידם. בקיצור ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל