אבי אזולאי ”שירות מאכזב מאוד“
בתאריך 04.08.19 לקחנו טיול מסלוניקי למנזרי מטאורה. הובטח לנו טיול קסום ברכב טוב עם מזגן. הגיע מיניבוס שבקושי זז ומזגן לא מקרר. לא סחב בכלל בעליות ובכביש נסע אולי 80 קמ"ש, 3.5 שעות כל כיוון נזלנו ממים. הדרכה בינונית, אבי לא היה נוכח וטרח מראש לגבות חצי מהסכום, שהיה סהכ 55 יורו לאדם. לא נכללו בזה מתן מים לנוסעים ולא כניסה למנזר. הובטח טיול בעיירות ציוריות ולא היה ולא נברא. עצרו בחזרה לארוחת צהריים במשהו כמו פונדק דרכים רמה 0. הגענו דרך טיפ ב''למטייל'', כאשר פנינו לאבי לקבלת פיצוי על ההטעיה ותנאי הנסיעה הנוראיים נתקלנו בשוקת שבורה. עד היום לא קיבלנו פיצוי על עוגמת הנפש. אל תיפלו בפח.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל