ויזה ומעברי גבול במיאנמר (בורמה) ”ויזה לבורמה בשגרירות בת"א - למי שמגיע מרחוק“
מי שנוסע לבורמה מהארץ, צריך לסדר ויזה מראש בשגרירות בת"א (אפשר גם בבנגקוק, אבל זה לוקח לפחות שלושה ימים). מאחר והפרוצדורה לוקחת מספר ימי עבודה, צריך להגיע פעמיים - בעיה למי שמגיע מרחוק. למיטב הידוע לי, לא ניתן לסדר ויזה דרך סוכנות. הם רוצים לראות אותך בשגרירות. כשהגעתי לשגרירות, העובדת הנחמדה שגם מדברת עברית ראתה בטופס הבקשה שהגעתי מירושלים, ואמרה לי שחבל שלא הודעתי לה מראש בטלפון - היא הייתה דואגת לסדר לי את הויזה באותו יום (אם הייתי מגיע מספיק מוקדם). למי שמגיע מרחוק מומלץ אפוא ליצור קשר טלפוני איתה, ולבדוק מתי הוא יכול להגיע כדי לקבל ויזה במקום. כשמגיעים לקחת את הויזה המוכנה, ניתן להגיע גם קצת אחרי, אך יש לתאם את זה עם העובדת. להביא דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות, תמונת פספורט מהחצי שנה האחרונה ו-85 ש"ח - רצוי סכום מדויק, היא לא אוהבת להתעסק עם עודף. הויזה תקפה לכניסה בטווח של שלושה חודשים מתאריך ההנפקה. מרגע הכניסה בפועל למדינה היא תקפה ל-28 יום, כניסה אחת.
שעות פתיחה: ימים א-ה 10:00-14:00, יום ו' 10:00-12:00.
הגעה: יחזקאל קאופמן 2, בניין הטקסטיל קומה 12, ת"א - בקצה הדרומי של הטיילת, מעבר לכביש, ליד מלון דן פנורמה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל