בטיחות ואזהרות בפראג ”תחבורה ציבורית פקחים וגנבות“
חזרנו משבוע טיול בפראג. אכן לא קשה לטייל בפראג, התחבורה הציבורית מצוינת. חשוב להקפיד על כרטיס בתוקף (בכניסה יש מכונות להחתים את הכרטיס), יש פקחים רבים. מאיתנו בקשו פעם אחת להראות כרטיסים. קונים כרטיס ב-100 קורונות ל-24 שעות וניתן לנסוע בכל סוגי התחבורה הציבורית (מטרו, קרוניות חשמליות ואוטובוס). יש גם כרטיסים זולים יותר לתקופה קצרה יותר. את הכרטיסים אפשר לקנות בכל קיוסק.
לגבי כייסים - יש המון משטרה בכל מקום, אומנם צריך להיות ערניים, אבל לא נתקלנו כלל בגנבות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל