מסעדת בר מיראדור ”אוכל טעים במדריד - לא לפספס“
בזמן שהייתנו במדריד היינו בפארק ריטרו המומלץ. שם, צמוד לאגם, יש קפיטריה מדהימה בשם Mirador el Estanque.
יושבים שם בשולחנות צמוד לאגם, ומה שהזמנו משם – הכל היה טעים. הזמנו פיצה מעולה ביותר (אחת הטובות שאכלנו במדריד), אבל גולת הכותרת שם זה הדונטאס. הזמנו דונטאס קטן וחם עם מלא שוקולד, וזה הדבר הכי טעים שאכלנו במדריד. לא זכור לי שאכלתי פעם דונטאס יותר טעים מהדונטאס שאכלנו שם.
לפי דעתי, מי שאוהב מתוק חייב לטעום את הדונטאס הזה, ולהגיע לפארק ולקפיטריה הזו. אנחנו נחזור לפארק רטירו בפעם הבאה שנבוא למדריד, וכמובן שנלך לשם לאכול את הדונטאס האלה שוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל