בחודש ספטמבר 18, הגענו למדריד בשעות הערב לאחר שהזמנו עוד מהארץ באמצעות אי מייל הסעה מעמית שאטל (על סמך המלצות כאן באתר ועל סמך נסיעה קודמת שבה העניינים התנהלו כשורה וללא רבב) משדה התעופה למלון שלנו במדריד.
כשיצאנו החוצה אל רחבת מקבלי הפנים גילינו שלא ממתין לנו נהג מטעם חברת ההסעות.
התקשרתי אל עמית והוא מסר לי שהנהג מטעמו טעה ונסע לטרמינל 4 במקום לטרמינל 1.
ויש בידי הבחירה האם לצאת ולתפוס מונית או לחכות 10 דקות עד שהנהג יגיע (בחרתי באופציית המונית) . הוא אף הוסיף ואמר שהנסיעה חזרה מהמלון לשדה התעופה תהיה חינם.
בערב החזרה לארץ קיבלתי טלפון מנציג מטעם עמית שליט לתיאום ההסעה חזרה לשדה התעופה ביקשתי ב 05:10 בבוקר הוא השיב שבשעה 5 בבוקר יגיע רכב וימתין לי.
ואכן כבר ב 5 בבוקר, בזמן הצ'ק אאוט, מונית גדולה (4 נוסעים + מזוודות גדולות) עמדה בחוץ והמתינה לי.
האם אני ממליץ על שימוש בשירותי עמית שאטל - התשובה היא כן, אומנם הייתה תקלה בהסעה מהשדה למלון (ותקלות קורות) אבל ההתנהלות והשירות שקיבלנו לאחר מכן ראויים לציון מיוחד.
קרא עוד