שייט שבעת האיים בקופיפי ”טיול שבעת האיים“
בשהותנו בקופיפי יצאנו ליום טיול שבעת האיים סביב קופיפי. הזמנו דרך המלון את הטיול של חברת Ghow-coh Group. נהננו מאוד, אבל אנחנו לא יכולים להשוות לחברות אחרות. עצרנו במאיה ביי, אי הקופים, Bambo Island, מערות ויקינגים (שבשל מזג האוויר הגשום בשעות הבוקר לא יכולנו לרדת מהסירה, אלא רק חלפנו ליד), נקודת שנרקול באמצע הים (Shark Point) ועוד. אנחנו העדפנו לצאת לטיול בסירה גדולה ולא ב-Speed Boat, כי אנחנו לא חובבים גדולים של מהירות וקפיצות בלב ים. היתרון הנוסף של הטיול בסירה הגדולה מלבד השייט הרגוע, זה שהירידה לכל חוף נעשתה באמצעות קאייקים (או שחייה) כי הסירה הגדולה לא יכולה להגיע עד לחוף – וזו הייתה חוויה בפני עצמה. החיסרון הוא שיש פחות זמן בכל עצירה כיוון שמבלים יותר זמן בשייט האיטי יותר, אך עבורנו הזמן היה מספיק בהחלט ונהנו גם מהשייט עצמו והנופים בדרך.
להמלצתנו: חבל להסתפק בטיול של החצי יום, ההפרש במחיר לא משמעותי וחבל לוותר על חלק מהחופים עד שכבר יוצאים ללב הים. שימו לב שבשעות הצהריים חזרנו לחוף של קופיפי, שם ירדו מי שהזמין את הטיול של חצי יום ועלו אחרים במקומם להמשך היום. אנחנו שילמנו על הטיול לאדם 700 באט + 200 באט כניסה ל-National Park, תשלום שלפי מה שהסבירו לנו חלק בלתי נפרד מהחבילה. כולל ארוחת צהריים ופירות מקומיים. תלבשו בגד ים ותצטיידו בקרם הגנה וחולצות עם שרוול – תתכוננו להרבה שמש. בסירה יש חופשי מים לשתייה – Drinking Water, אבל אנחנו בכל אופן הקפדנו לשתות רק מים מינראליים לכן הבאנו איתנו. ותהנו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל