קורס בישול יוגה ”סדנאת בישול הודי מעולה“
הגעתי לגואה לזמן קצר ומצאתי במקרה את המודעה על אחד הקירות, התקשרתי והם הסכימו לקיים עבורי שיעור עוד באותו יום.
המדריכה היתה חברותית, דיברה אנגלית מצויינת, מאוד ברור ובמפורט ולבסוף גם שולחים את כל המתכונים.
המנות היו ממש אבל ממש טעימות.
הבישול מאוד בריא, קמח מלא, מעט שמן ורכיבים בריאים.
הכל מתקיים במטבח הביתי באווירה נעימה ולבסוף נהנים מארוחת ערב מצויינת.
ממליצה בחום.
עדי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל