המדריך דויד קובוס ”טיול משפחתי בברצלונה“
המדריך דויד, איש נחמד מאוד ואכפתי, לקח אותנו לסיור שמתאים למבוגרים וצעירים אפילו צעירים ביותר. הסיור היה מגוון מאוד קצת מכל דבר ככה שתמיד היה מי שהתעניין. חוויה מוצלחת לילדים בחנות הסוכריות שבה ראינו גם איך מכינים אותן. הילדים התלהבו מאוד. והדוכן הפינתי של הצ'ורוס הטובים ביותר שאכלתי בחיי. חזרנו עוד פעמיים למקום לאחר מכן. גם הסיפורים שסופרו לילדים תוך שטיילנו ברובע הגותי היו מיוחדים ומעניינים. תוך כדי גם קיבלנו המון טיפים מוצלחים. ממליצים בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל