דירה בוואצי אוצה 25 בודפשט ”דירה לא מומלצת בבודפשט“
חזרתי עכשיו עם 3 ילדיי הבוגרים מבודפשט. התגוררנו בדירה בוואצי אוצה 25. חוץ מהמיקום המצויין שלה, לא ממליצה לשכור אותה. הדירה מסריחה מביוב, הרצפה היתה דביקה, המיטה הזוגית שקועה ואי אפשר היה לישון עליה. בקיצור, לא מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל