בטיחות ואזהרות באיסטנבול ”הימנעות מהצקות“
דבר נפוץ באיסטנבול ההוא ההצקות הרבות לתיירים, שכל מי שנסע שם נתקל בהם, בספינות יציעו לך משהו לשתות או לאכול ולא יעזבו אותך עד שתיענה להם (המחיר יקר לא כדאי), רוצים להיפטר מהם? אני שמתי לידי בקבוק מים וסנדויץ, הוריד ממני 90% מהם, עוד שיטה, הם בד``כ פונים לתיירים, כלומר יש פחות סיכוי שיזהו אותכם אם לא תהיו עם המצלמות בחוץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל