כרטיסים מ-€65
בניין הפרלמנט ההונגרי ”מומלץ להזמין סיור מראש“
הביקור בבית הפרלמנט ההונגרי היה נחמד. זהו בהחלט אתר ששווה לבקר בו במהלך הטיול, אך הוא לא חובה. הסיור המודרך במבנה הוא בן 45 דקות והוא עובר בחצי בניין (למה חצי? כי זהו בניית סימטרי). הביקור במקום זה הוא יותר לאוהבי הארכיטקטורה והיסטוריה. פוליטיקה עכשווית לא מוזכרת בו.
כל יום בשעה 12:30 יוצא סיור בעברית. שימו לב שהכניסה לאתר היא רק עם סיור מודרך. אין ביקורים ללא הדרכה. מומלץ מאוד להזמין מקומות מראש באתר jegymester כי הסיור מוגבל ל-40 משתתפים בלבד ושמעתי על המון מקרים שאנשים הגיעו ולא נכנסו מפני שכבר לא היה מקום.
כרטיסים מ-€65
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל