פארק פוסטולובסקי
הגענו לבלד בצהריים במטרה לעשות את הרכבל ומגלשת ההרים ואז ללכת לפארק החבלים (Pustolovski park). כשהגענו למקום היינו קצת מבולבלים ואז לאחר כמה הסברים (לא ברורים) של המוכרת הבנו שפארק החבלים נמצא במעלה ההר והדרך להגיע אליו היא דרך הרכבל, אז קנינו כרטיסים של עלייה לרכבל וירידה במגלשת ההרים ב-6 יורו (ניתן גם לרדת ברכבל – כרטיס כזה עולה 4 יורו). כשהגענו למעלה הייתה קופה נוספת שהיא לפארק החבלים קנינו שם כרטיסים, שעלו לילד עד גיל 7 -10 יורו לילד (עד גיל 15) – 15 יורו ומבוגר 19 יורו ונהנינו מכל רגע - פארק חבלים מצויין.
ניתן לעלות לכל מסלול שרוצים אם אתה בגיל המתאים. בפארק החבלים בילינו ארבע שעות ואז חזרנו לרכבל ושם ירדנו חזרה עם מגלשת ההרים מול הנוף היפה של אגם בלד וכל מה שסביבו. שווה להקציב חצי יום למקום פשוט כיף ושווה את הכסף!
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל