הזמינו online
מלון וולו ”מלון מצויין במרכז “
מלון מצויין עם צוות אדיב ועוזר. היינו בקומה השישית והחדר היה טוב מאוד. המלון ממוקם ממש עשר דקות מהפרלמנט ורואים אותו מהחלון. ליד המלון יש סופר שנקרא Mega Image, יש מסעדות ובתי קפה ואף קניון במרחק הליכה של כ-25 דקות. היה ממש כיף שם.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל