יוסי ורסנו ”שלח את אשתו “
דיברנו ביום שישי 13.4.18 שיגיע ליום מלא לטיול מחוץ לסופיה.
המליץ על הר ויטושה ועוד כמה אטרקציות תיירותיות.
ב 14.4 שבת בבוקר הופיע אשתו וביתו כמדריכות הטיול.
הכל היה חפיף ובזבוז זמן.
רמה 0.
אחרי כמה שעות של בזבוז זמן החזירו אותנו למלון שילמנו, אפילו לא הראו סימן שמתכוננים להחזיר עודף, הן החליטו לעצמן על הטיפ.
מאוד כעסתי וביקשתי עודף.
לפי ביקרות קודמות שקראתי אחרי ש”נדפקנו“ ממליץ לחפש מישהו אחר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל