שמורת פליטביצה ”מסלול הארוך לא רק למיטיבי לכת“
הגענו לאגמים מוקדם בבוקר בהתלבטות איזה מסלול לעשות, רצינו לעשות הכל, למרות שאחנו משפחה של מטיילים אך לא " מיטיבי לכת", בסוף הוחלט על המסלול הארוך. הצלחה כבירה, אומנם קצת ארוך, אך עברנו את זה בהצלחה והיינו מאוד מרוצים, ממולץ. לקחת בחשבון שאכן זה 9 קמ ללא הליכה וחזרה לתחנה, עוד 1 קמ לכל כיוון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל