אבי אזולאי ”מאוד ממליצה“
השתתפנו בסיור בסלוניקי שאורגן ע״י אבי אזולאי.
ב13 לאוקטובר 2019.
הסיור היה מצוין, מיכאל המדריך היה מקצועי, נחמד ומלא בידע מרתק.
אבי שהיה עסוק באותו היום עם קבוצה אחרת היה זמין לתיאום ולכל שאלה.
נורית ומשה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל