לה אורטבה ”אורטבה - עיירה חביבה לא חובה“
הגענו לאורטבה בעקבות “מה חייב לראות”. אומנם עיירה חביבה, שקטה עם רחובות קטנים וחנויות בוטיק קטנות. יום ב' הכל היה סגור. ממש לא חובה.
באופן כללי, מי שמגיע לטנריף כדאי להמתמקם באיזור המלון (ממליצה בחום על לוס אמריקס) מספיק לשכור רכב ליומיים. מה שחובה לעשות את שייט לוויתנים (טיפ בנפרד) ואין מה להתרחק צפונה, לא לעיר הבירה ולא לכפרי הדייגים.
פשוט להנות מהחופים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל