המדריכה יולה ”מדריכה מעולה“
בעלת ידע רב שנתנה לנו הסברים מרתקים על עברה של קרקוב כמו על החיים כיום. הסיור נעשה ברכב וברגל ויולה ניווטה את הטיול ברגישות לאור היום הקר ששרר.
ממליצים בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל