מרחצאות בבוקרשט ”חשוב לשים לב - במעבר בין מתחם למתחם “
ראשית חייבת לאמר שהטיפים שקראתי באתר למטייל יעילים ונעזרתי בהם מאוד.
נסעתי בערב מפיאצה רומנה בשעה 18:30, בשאטל החינמי שלהם - שמחה ומצויידת בבגד ים, כפכפים ומגבת.
ביקשתי את הכרטיס הכי זול שלהם - רק כדי להתרשם מהמקום.
מחיר הכרטיס היה 60 ליי למתחם הדקל וגלקסי.
המקום מאוד יפה, מתוקתק ונקי. אחרי התמקמות באיזור הדקל - דיברתי עם אחד העובדים/פקחים על כמה המקום מיוחד והוא הציע לטייל בין המתחמים - החוצה לחוף הים המדומה ולקומה שנייה לראות את הספא.
ו. פה צריך להזהר! עליתי לקומה השנייה והשעון (שקיבלתי בכניסה) נתן לי להכנס בלי להתריע.
שזה מחוץ לתחום הכרטיס שקניתי. התלהבתי ובתום לב חשבתי שהרשו להכנס כי השעה כבר הייתה מאוחרת ולא היו הרבה אנשים - ואכן אחרי סיבוב קצר ובלי להשתמש במתקנים יצאתי.
ביציאה מהאתר בעת החזרת השעונים הודיעה לי פקידת הקבלה שאני צריכה להוסיף עוד 24 ליי כי נכנסתי לספא - לא עזרו כל ההסברים (כולל ההצעה של העובד שלהם לטייל הכל המקומות) וכדי לא להפסיד את השאטל חזרה העירה - שילמתי ויצאתי בתחושה לא נעימה.
לדעתי צריכה להיות התרעה בעת כניסה למתחם שלא כלול בכרטיס ואז המטייל יחליט אם הוא מוכן לתוספת תשלום או לא.
עד אז שימו לב לסוגיה זו ותהנו
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל