המדריך אוטו ”מדריך ג'יפאי מאוד מומלץ בגאורגיה“
טיילנו בגאורגיה בחוה"מ פסח 2019 - משפחה בת 5 נפשות. נסענו עם מדריך מקומי בשם Oto במשך 7 ימים, בג'יפ חדש שלו, מאוד נוח ומרווח. כל יום טיילנו איתו מהבוקר עד 19:00. עשינו את הדרך הצבאית - קזבקי + חבל סוונטי, עד "מסטיה" ו"אושגולי". היה וואו. Oto מדריך מדהים. נח וסבלני מאוד. זהיר. בעל ידע נרחב. מדבר אנגלית שוטפת. אנו ממליצים על Oto בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל