המדריך אוטו ”גאורגיה במיטבה“
לחוות את גאורגיה בכל המובנים. המדריך שעשה לנו את הטיול.
אוטו כן זהו שמו אוטו, יש לו ג''יפ והוא מדריך נפלא.
קיבלנו המלצה מידידים והרווחנו בגדול! אוטו הוסיף ושיפר לנו את המסלול באתרים ובדרכי נוף יפיפיות עם הרבה הליכה ברגל או על גבי סוסים כשהוא דואג לכל אחד ואחת מאיתנו באופן אישי.
אוטו יודע להעביר את הידע הרב שלו על גאורגיה בצורה מעניינת ובחן רב.
נהנינו ממנו ואיתו שבועיים שלמים והצטערנו שנגמר, הטלפון והמייל שלו הם:
995571020894 +, [email protected].
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל