תרמה בוקרשט ”חובה לבקר! “
מקום מדהים מחולק למתחם מבוגרים וילדים בנפרד. מגלשות מים, מיטות מסאז', מתחם אוכל, הכל מסודר, נקי ונעים. חוויה מדהימה להורים ולילדים! יש תאי אחסון חפצים, כדאי לקחת מים. אוכל יש שם, לא יקר ומגוון. מקבלים צמיד ליד ומעבירים צמיד לתשלום עבור מה שרוצים ובסוף משלמים על הכל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל