בטיחות ואזהרות בפראג ”לטייל עם דרכון“
סיפור אישי: נחתנו לטיול קצר בפראג. בדרך משדה התעופה נאמר ע"י המדריך במפורש: נא להשאיר את הדרכונים בכספת המלון! זאת טעות! נסענו יום אחד ליום טיול מחוץ לעיר, במחסום משטרה נתבקשנו דרכונים ומשלא היה לנו ולאחר עיכוב של שעתיים ודין ודברים עם השוטרים (מה שהזכיר לנו שאנו נמצאים במיזרח אירופה), נדרשנו לשלם 500 קרונות שבדיעבד התברר לנו שיצאנו בזול. לתשומת ליבכם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל