בטיחות ואזהרות בבודפשט ”אזהרה מעוקץ בבודפשט“
זהירות עוקץ! אני וחבר שלי הלכנו ברחוב ואצ'י (או משהו בסגנון) זהו הרחוב המרכזי של הטיילת בבודפסט (בצד של פסט כמובן). בעודנו הולכים ניגשו אלינו 2 בחורות בגיל ה-25-35 שהציגו עצמן כתיירות (ממוצא קרואטי או הונגרי) שנראות מעולה! והן ביקשו עזרה לגבי מציאת מקום בעיר. אנחנו כישראלים טובים שאוהבים לעזור הראנו להן על המפה פחות או יותר היכן נמצא המקום, והן לאחר שיחה קצרה באנגלית הציעו לנו להרים איתן כוסית באיזה פאב ואנחנו הסכמנו. הן לקחו אותנו ברחוב המרכזי כאילו לאיזה פאב ציבורי ואז פתאום אחת מהן אמרה שהיא זוכרת שמישהו המליץ לה בחום על פאב ממש יפה ואפילו ממוזג. אנחנו זרמנו איתן והן הובילו אותנו (עדיין באותו רחוב) למעלית שנראית כחלק ממלון. עלינו איתן לקומה הראשונה (והאחרונה) ונכנסנו איתן לפאב שבאמת היה נראה מאוד יפה. אפילו כדי למתן את חשדנו ישב שם "כאילו" זוג נוסף כך שהמקום לא נראה מבודד. הזמנו איתן 4 כוסיות קטנות של שנאפסים ו-4 בירות (המחיר הממוצע בהונגריה להזמנה זו היא בערך 30-50 ש"ח מקסימום!). לאחר 40 דקות של דיבור הגיע החשבון ואני וחברי היינו בשוק! יצא 1200 ש"ח חשבון! (66,000 פורין). אני וחברי הסברנו שאין עלינו כזה סכום והברמנית וכל 6 הבנות שהיו שם התחילו לאיים שיזמינו גברים שיהרגו אותנו מכות במידה ולא נשלם. בקיצור רק לאחר שהראינו שארנקנו ריקים (לאחר ששילמנו 900 ש"ח) נתנו לנו ללכת. למזלנו, כרטיס האשראי לא היה עלינו כי אפילו כספומט יש להם בקומה. תיזהרו תיזהרו תיזהרו!!! ברגע ש-2 בחורות ניגשות אליכם שלא תעיזו להסכים ללכת אחריהן!!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל