הרפתקאות אקו טור ”מדריך בחסד“
בסוף חודש נובמבר 2017 טיילנו טיול יום פרטי בשני ג'יפים שאותו ארגן אנדראס מאקו טורס אדוונצ'ר.
הטיול היה מהמם.
אנדראס והנהג הנוסף לואי הנעימו לנו את היום בצורה יוצאת מהכלל.
במהלך כל התכנון אנדראס היה נכון להקשיב ולהתאים את עצמו לדרישות והבקשות שלנו.
אנדראס הוא אדם נחמד מאוד, שולט היטב באנגלית וגם “זורק” מעט מילים בעברית. הוא בעל ידע נרחב ונהנה לשוחח ולהסביר.
מומלץ ביותר!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל