טה פנטסטיקה - התיאטרון השחור ”לא ללכת, לא ללכת, לא ללכת!“
מדובר במלכודת תיירים! זהו מופע עם שמות מפתעים, כמו “הפנטום של האופרה”, בפועל מדובר במופע זול, שחקנים גרועים, במה חורקת, אולם מעופש וכו'...אין לי שום מילה טובה לומר על המופע!
המופע מסתכם בכמה שחקנים מקפצים בבגדים שחורים ותאורה עלובה שמדגישה כמה אלמנטים בהירים על הבמה.
המופע בערך שעה, אנחנו יצאנו לאחר 30 דקות. מדובר בבזבוז זמן וכסף!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל