בטיחות ואזהרות בהו צ'י מין (סייגון) ”לא להשכיר קטנוע“
שלום לכולם, אני רוצה להזהיר את כולם לא להשכיר קטנוע בסייגון. אני השכרתי קטנוע וגנבו לי אותו הגנב ברוב המקרים זה מי שמשכיר אותו. אם כבר משכירים אז להחנות אותו רק בחניונים בתשלום או אם נכנסים לחנות אז ממול החנות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל