מסעדת קוהינור ”מסעדה הודית ליד כיכר דאם - אוכל טוב אבל שירות לא משהו“
הגענו למסעדה בליל ספטמבר קריר. התבקשנו לחכות בחוץ והתלבטנו אם באמת לחכות או לחפש מקום אחר, אבל נשארנו. כשנכנסנו גילינו שהצוות ידידותי מדי (המלצר צחק עלינו לא מעט) והמקום לא מאוד נקי, אבל האוכל היה ממש טעים. כך שההמלצה שלי מעורבת. אם אתם מחפשים אוכל הודי טוב ליד כיכר דאם ולא חווית סעודה מושלמת, זה מקום טוב בסך הכל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל