מלון הסקי דרוזבה ”לא ממליץ על חצי פנסיון“
היינו במלון במהלך חודש מאי 2017 (Druzba Ski & Wellness) . אני מדגיש את שם המלון כיוון שבסלובקיה ובצ'כיה יש מספר בתי מלון עם השם דרוזבה. חודש מאי זה כמובן לא בעונת הסקי. ארוחת הבוקר הייתה נפלאה, אבל ארוחת הערב הייתה מהגרועות שבחיי. לא היה כלל מבחר, הייתה מנה אחת עם מרק זוועתי וזהו. ביקשנו מנה צמחונית וגם זה לא היה. אכלנו לחם! ייתכן שבעונה יש מבחר.
המיקום מצוין למי שרוצה לעשות סקי בסביבה. למי שרוצה לטייל בלי קשר לסקי - רחוק מכל מרכז.
החדרים גדולים בסיסיים ונקיים. בחדרים החדשים אין נוף בחדרים הישנים שומעים את השכנים ואת המים בצנרת - לבחירתכם..
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל