אפוסטנו אדה סאפארי ”מסעדה מצויינת במקום מיוחד“
נסענו בתחבורה ציבורית לאגם המלאכותי שנקרא Ada.הולכים על סכר לכיוון היער, כאשר מצד ימין רואים את המרינה ומצד שמאל גייזר מלאכותי גבוה וחופי הרחצה. הולכים לכיוון היער בשביל הימני. המסעדה לחופו של שלוחת אגם עם ברווזים, בנויה עץ ויש לה מרפסת על המים. האוכל במנות גדולות בעיקר לא כשר. אבל גם לנו, כמי שלא אוכלים חזיר ולא בשר עם גבינה מצאו תפריט טעים. המחירים כמו במסעדות טובות בבלגרד, כשליש מחיר מאצלנו..
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל