הנהג הרשאנה ראנסינאה ”ממליצים בחום על הרשאנה שעשה לנו את הטיול!“
אנחנו רוצים להמליץ על הנהג המקומי שהיה לנו בטיול בסרי לנקה, הרשאנה! היינו איתו במשך שבועיים ונהנינו מכל רגע. הרשאנה חיכה לנו עם שלט בשדה התעופה ואסף אותנו בואן גדול, מפנק, מרווח ומצוחצח. הנהיגה בסרי לנקה היא לא בסטנדרטים אליהם אנחנו רגילים בארץ לא בהיבט התשתיות ולא בהיבט הבטיחות, אך הרשאנה נהג בזהירות יתרה ונתן לנו תחושת ביטחון. הוא מאוד מקצועי ואדיב והיה מאוד נחמד לבלות איתו את זמני הנסיעה הארוכים, למרות הזמן הממושך ביחד הוא ידע לתת לנו את הספייס שלנו. כל בוקר הוא הגיע לפני הזמן שנקבע עם אוטו נקי ומצוחצח. ניכר כי הוא מכיר את המדינה ממש טוב, טרם ההגעה הוא עזר לנו בבניית המסלול ובמהלך הטיול היה גמיש מאוד לשינויים. את רוב המלונות הזמנו מראש; בימים בהם לא עשינו זאת הרשאנה עזר לנו להגיע למלונות טובים במחירים שווים. הטיול שלנו היה מוצלח מאוד וזה הרבה בזכותו! הגענו אליו דרך המלצות ואנחנו חייבים להצטרף אליהם גם. התקשורת איתו מאוד נוחה, הוא זמין באימייל ובווטסאפ ומדבר אנגלית ברורה וטובה. ממליצים עליו מכל הלב!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל