בוסבה איתאי סוהו ”מסעדה תאילנדית מצויינת באזור התאטראות“
מסעדה מאוד טעימה, עם אוירה אוריאנטלית לא קיטשית. יחסית יקר לאוכל תאילנדי בארץ, אבל בהתחשב במיקום, ובחלופות - זו מסעדה מצויינת. אנחנו לא הזמנו מקום, אבל נראה שהמסעדה פופולרית מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל