בוסבה איתאי סוהו ”מסעדה תאילנדית מצוינת באזור סוהו“
בעקבות מצב רוח לפאד תאי, חקרנו מקומי באחד השווקים שטיילנו. הוא המליץ לנו על "busaba" באזור סוהו. מסעדה מצוינת עם אוכל איכותי, מלצרים צעירים ונחמדים ומחירים ממש סבירים. אכלנו ביחד פאד תאי, אגרול, אורז ושתייה וסיימנו עם 60 שח לכל אחת. פשוט מאוד להגיע למקום, ויש לו הרבה אפשרויות בילוי (פאבים, תיאטרון, בתי קפה וכו) . מומלץ למי שחובב אוכל תאילנדי ומסתובב באזור הסוהו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל