מלון ארובה ”לא ממליץ על מלון Aruba“
בעקבות חוות דעת טובות באתר בוקינג הזמנו חדר במלון זה שמצוין כ-4 כוכבים וכולל בריכה. משהגענו, כבר מהמראה החיצוני הבנו ש-4 כוכבים מזמן הוא לא. התבשרנו ששודרגנו לסוויטה אך מיד התברר שמעלית אין וגם כגימלאים לא הוצעה לנו עזרה במדרגות עם המזוודות.
זהו בנין בן 2 קומות. בחוץ היו 34 מעלות ורק עם בואנו לחדר הדליקו את המזגן שאמור היה לקרר 2 חדרים. שהינו שם יומיים ובכל פעם שרצינו להתקלח לא היו מים חמים ונאלצנו להמתין כחצי שעה עד שידליקו את מחמם המים.
גם הנקיון לא משהו, וארוחת הבוקר מורכבת מלחם לא טרי ועוגות יבשות.
הדברים הטובים שאוכל לומר על מקום זה שהצוות מנומס ומנסה לעזור. מיקום המלון נוח אם רוצים לצאת לקוטור, בודווה סווטי סטפן וכד''.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל