פראג טו גו ”מומלצת בהחלט“
יצרנו קשר עם אייד מחברת פראג טו גו עוד מהארץ, בעקבות המלצות שעלו באתר למטייל. בחור נחמד וענייני שענה מהר בווטס אפ, הסביר ופירט לגביי סיורים ועלויות.
בשדה התעופה חיכה לנו נהג דובר עברית (דניס) , שלקח אותנו למלון, הסביר, כיוון ונתן המלצות. לקחנו שני סיורים עם מדריך בשם תומר- בחור נחמד, מבין עניין, סימפטי ואדיב בעל ידע נרחב. ביום האחרון, בחזרה לארץ, כבר חיכתה לנו נהגת בלובי שלקחה אותנו לשדה. שרות אדיב, מומלץ ושווה כל יורו. בהחלט מוסיף לטיול עצמו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל