תרמה בוקרשט ”הגעה לפארק“
ניתן לנסוע לפארק עם שאטל מטעם הפרק חינם. יש אוטובוס כל שעתיים שעוצר לאורך הרחוב הראשי בעיר כמו בכיכר האוניברסיטה, כיכר רומניה ועוד (כדאי לבדוק באתר או במלון את השעות והתחנות). ההסעה גם חזרה עד חצות. לא כדאי לבנות על ארוחה אחרי 20:00 לא נשאר ואין אוכל בפארק. המקום מדהים ושווה כל רגע.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל