הזמינו online
מלון K+K אליזבטה ”אחלה מלון בבוקרשט“
התארחנו במלון בתאריכים 4-7/4/15. מיקום המלון מעולה, במרכז בוקרשט, סמוך לכיכר האוניברסיטה ומרחק של חמש דקות הליכה לעיר העתיקה שבה יש את ריכוז הפאבים, מסעדות, אתרים ועוד.
במלון יש Wifi חופשי בכל החדרים וכן שתי עמדות מחשב עם מדפסת לשמוש חופשי.
צוות המלון אדיב מאוד ושמח לסייע בכל פנייה. הודענו שאנו מפנים את המלון בשעה 04:00 בבוקר והם שמחו להציע לנו קפה וכריכים ללא כל תשלום בעת העזיבה. במלון יש ספא צנוע כולל עיסויים בהזמנה מראש (ניתן להזמין בו ביום בעלות של 100 ליי).
מומלץ מאוד! תהנו.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל