המדריך אדם ”מדריך נהדר ומקצועי“
היינו בפראג המדהימה במאי/ קבענו עם אדם המדריך להדרכה בעברית. נהננו מיום שלם של הדרכה מקצועית ונעימה., זרמנו איתו בכיף למקומות הקסומים של פראג. מומלץ לבוא עם נעליים נוחות. רוב הטיול נעשה רגלי. יש לתאם איתו במייל. מומלץ ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל