דאבל טרי ריזורט בי הילטון הוטל זנזיבר - נונגווי
הזמינו online
חזרנו השבוע מחופשה מזנזיבר. שהינו בדבל טרי בנגווי. סגרנו את העיסקה דרך סוכן בארץ (מלון+ העברות+ טיסת ישראייר), חצי פנסיון. איתנו שהו במלון מספר זוגות ישראלים שלקחו חבילה הכל כלול. המלון הוא מלון מטופח שממוקם על שפת הים המקסימה של נגווי. הכניסה למלון היא דרך אחד הכפרים לא סלולה ומשובשת.השער בכניסה מכניס אתכם ל” עולם אחר”. השירות במלון בעייתי, נאלצנו לפנות מספר פעמים לקבלה כדי לקבל מגבות ובקבוקי מים. לכריות היה ריח לא נעים. לא הוחלפו למרות שביקשנו. הזוגות הישראלים שלקחו אירוח הכל כלול התלוננו על יחס מזלזל של הצוות בבריכה והתיחסות לא ראויה. רק אחרי שפנינו למנהל במקום השירות השתפר. בשורה תחתונה, אני מצפה הרבה יותר ממלון שמשתייך לרשת הילטון. תוכלו למצוא מלונות טובים יותר.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל