ג'ו הסעות בודפשט ”הסעה בטוחה ברכב נקי ונהגים אדיבים“
הנהג הגיע בזמן והיה לבוש בקפידה, הרכב היה חדיש ונקי. הנהג דאג להכניס את המזוודות וגם להוציא אותן באדיבות ובמקצועיות. תענוג אמיתי. שווה כל שקל. ממליצה מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל