מבצר נריקלה ”סך הכל סתמי מאוד“
סך הכל סתמי מאוד ולא מרשים. עלינו ברכבל נחמד עם מראה פנורמי של טביליסי (אישית, לא התרשמתי מהנוף) . הנוף הזה המשיך ללוות אותנו גם כשהגענו לפסגת המצודה, עליה ניצב פסל של אמא גיאורגיה. בעיני לא מרשים במיוחד. לא ניתן להיכנס אליו כפי שלא ניתן זה שנים להתקרב בכלל למצודת נריקלה, שעל שמה נקרא ההר. בשל מחסור בזמן לא ירדנו דרך הגן הבוטני עם המפלון ועם האומגה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל