חברת בסט רנט ”שרות אמין ומקצועי“
אצל לבני אין חוכמות. השתמשתי בשרותים שלו מספר פעמים גם בשבילי וגם בשביל אורחים ולא היה מקרה אחד של אי עמידה בזמנים ואו של מקור לאכזבה. תמידד מחכה בשדה בשעה הנקובה ואו ששולח נהג אחר. הרכב תמיד עובד בצורה תקינה. המחירים שלו סבירים ואין הרגשה שהוא מנסה להקפיץ מחיר. תודה רבה ללבני.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל