נהיגה וחניה בסקוטלנד ”חשוב! הצטיידות ברשיון ממסי בסקוטלנד“
כשהגענו לשדה התעופה באינברנס לאסוף רכב שכור שהוזמן ביורופקאר, סירבו לתת לנו את הרכב משום שהבאנו איתנו רק את רשיון הפלסטיק ולא הצטיידנו ברשיון נייר בינלאומי מממסי. גם באביס ובהרץ סירבו להשכיר לנו רכב ללא הרשיון מנייר. נאמר לנו שכיום יש דרישה לרשיון זה בבריטניה. הצטיידו ברישיון זה ותחסכו לעצמכם עוגמת נפש רצינית כפי שקרה לנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל