ויזה ומעברי גבול במיאנמר (בורמה) ”מס היציאה מבורמה בוטל“
המס יציאה ($10) שנגבה בעבר בבורמה בוטל. כל הטיול שמרתי שטר נקי ומגוהץ ליציאה ולא היה בו צורך. נאלצתי לבזבז אותו על עיסוי בבנקוק. אני צריך לכתוב לפחות 150 תווים אז אני משלים עם השטויות האלה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל