ויזה ומעברי גבול במיאנמר (בורמה) ”יציאה ממייאנמר דרך היבשה“
ללא רשיון מתאים מלשכת התיירות, לא ניתן לצאת את מייאנמר דרך מעבר הגבול בטאצ`ילייק, הפקת רשיון כזה לוקחת כשבוע ימים ועולה כ-65 דולרים, (הזורמים לכיסה של הממשלה המרושעת). זה המצב נכון לעכשיו, אביב 09, יתכן והדבר ישתנה, ובמייאנמר אכן דברים משתנים כל העת.
היזהרו מלהסתמך עך שמועות או עצות אחיתופל בעניין הנ``ל, בררו תמיד רק עם לשכת התיירות הממשלתית MTT (בינגון היא ממוקמת סמוך לסולי פגודה).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל